Beírok a vendégkönyvbe katt ide!
Google PageRank

InterStat.hu
   TOVÁBBI TÉMÁK:
HÍRDETÉS:
Üdvözöllek az FPS CREATOR oldalán:

Minden látogatónkat megpróbálunk kielégíteni akik ezzen az oldalon járnak, hogy megkapják azt a lehetőséget, hogy ha nem is volt szándékuk a játékfejlesztéssel foglalatoskodni akkor most elkezdje, a játékkészítést. Amit biztosítunk a látogatóknak: oktatóanyagokat, leírásokat, útmutatóakat, és egyéb kiegészítőket. Kezdjük is el a sort a szerkesztőprogramba autómatikusan ágyazódó modell csomagunk letölthető változatával, jelenleg már elérhető az oldalunkon.
A megváltozott koncepciónk értelmében nem a LITE hanem a full azaz a teljes változat elérhető. A videó portál most már elérhető aminek integrálása egy kicsit több időt követel ezért mindenki látogassa rendszeresen az oldalt mert az folyamatosan bővül. 
2008. május. 29. - Több pály egy játékban

Előző cikkünkben beszéltünk arról, hogyan kell megtervezni a játékkészítés első fázisait, és megalkotni a pálya strukturákat. Akkor futólag szóba hoztuk, hogy több megoldás is létezik, arra hogy a szerkesztő környezet szűk keretetit megnöveljük. Ekkor nem tértünk ki arra hogy a játékkészítésben több pályát is beépíthetünk. Ennek egy látszólag egyszerű metódusa van. Minden szintett meg kell alkotnunk a szerkesztőben, ezeket el is kell menetnünk simán az editor formátumában, tehát senki ne a build utáni kész project létrehozáskor generálódó .exe kirejesztésű fájlra gondoljon. Amikor megvannak a kész pályák mondjuk három pálya akkor következik az összelácolásuk egy működő játékba integrálása. Betöltjük a szerkesztőbe az első pályát. A szerkesztő menűböl válaszuk a BUILD GAME menű pontott. Ekkor megnyilik egy ablak, itt sok egyebet is beálíthatunk mint amit jelen pillantban elmondunk, de ezt majd a későbbi cikkekben. Maradjunk egyenlőre a pálya összefűzés metódusánál. Ott tartunk, hogy megnyilt az ablak, itt válaszuk a fenti fülekböl a LEVEL SETTING-et. Ekkor újabb lehetőségek tárulnak fel, a fenti lehetőséggek most még nem fogalakozunk, az ablak alsó fele ami nekünk kell itt látjuk, hogy ez most teljesen üres, nem kell mást tennünk, mint kattintsunk a ADD NEW LEVEL kapcsolóra ez az üres ablak alatt található. Ekkor a fenti ablakban megjelenik egy munkanével ellátott példa név. Ezzel nem kell törődnünk, mivel ez nem tartalmaz nekünk lényegi információkat. De hogy azt tartalmazza ami nekünk szükséges a fenti munka ablakban szereplő névre kell klikkelnünk, ebben az estebn azonal megnyilik a lehetőség arra hogy megkersük a saját pályánkat. Ha ez megvan akkor klikkeljünk a nevére egyszerűen és láss csodát a munkanév megváltozik, és már a mi álltalunk létrehozott file nevét tartalmazza. Mivel több pályánk van ebben az estben a fenti eljárást annyiszor kell megismételni ahány pályát be akarunk építeni. Az eljárást az ADD NEW LEVEL opciótol kell ismételnünk. Ha mindezzel meg volnánk akkor a betöltő képet is és parméterit is szerkeszthetjük. Ehhez minden pálya nevénél megtehetjük, tehát akkár több betöltő képpel és zenével is operálhatunk pályánként. Ehhez nem kell mást tennünk, mint a EDIT LOADING SCREEN-re kattintatnunk. Ekkor már egy másik paraméter ablaknyilik meg ahol értelem szerűen beállíthatjuk a saját töltő képernyőnket, vagy az ehhez kapcsolódó zenét is vagy a PREVIEW gombal meg is nézhetjük milyen lesz a játék sorrán. Több más paraméter is van amit állítgathatunk de erröl majd legközelebb. Ha vissza térünk az előbbi ablakhoz ahol a pályákat összekapcsoltuk akkor még két gombról az INSERT NEW LEVEL és a DELET A LEVEL-röl kell említést tennünk. Az első a beszúrás a másik a törlés gombja a pálya beillesztése sorrán. Röviden ennyit a legközelebb még beszélünk a BUILD MENŰ további lehetőségeiröl is....
 
 
 
KORÁBBI CIKEKK:
 
Ezzel a programmal a kezdők is elboldugúlnak mert a program Önmaga végzi a szerkesztő programba való integrálást. Így rengeteg bosszúságot és munkát megsprórol, helyeted mert nem kézileg kell bemásolni a modellek minden részét a különböző könyvtárakba... (Nézzd meg az oktató videókat is!!!!)
Amit ide kattintva le is töltheted....
Tölsd le a szerkesztő program
1.0-as demó verzióját...